Reklamacje i zwroty
Postępowanie reklamacyjne
1. Fotowydrukimalik nie ponosi odpowiedzialności za nieznaczne różnice kolorystyki towaru dostarczonego od zaoferowanego. Różnice w kolorach w porównaniu z drukami plakatów, fototapet i innych wydruków wzorcowych nie można zupełnie wykluczyć i mogą one wynikać z różnej specyfiki materiałów na których naniesiono wydruk. Podobnie obraz oglądany na ekranie monitora może nieznacznie odbiegać kolorystycznie od obrazu wydrukowanego i wynika to z różnicy w sposobie prezentowania obrazu. Tego typu różnice nie upoważniają do składania reklamacji.
2. Wydruk nie jest odporny na ścieranie mechaniczne chyba że został zabezpieczony odpowiednimi w zależności od zastosowania laminatami
3. Kupujący jest zobowiązany do zgłoszenia pisemnego e-mailem pod adres fotowydruki@fotomalik.pl w zakresie błędnych dostaw i tyczących się wad towaru w przeciągu trzech dni roboczych od momentu dostarczenia towaru.
4. Kupujący zobowiązany jest sprawdzić towar zawsze niezwłocznie po jego otrzymaniu. Gdy stwierdzi wady powinien jak najszybciej je wskazać, w innym przypadku uważa się, że towar został zaakceptowany chyba że wada była niewidoczna podczas sprawdzania towaru. Wada która pojawi się w późniejszym terminie, powinna być zgłoszona od razu po wykryciu, inaczej towar uważa się za zaakceptowany. Do uzyskania praw konsumenckich wystarczy wysłanie informacji w terminie 7 dni o zauważonej wadzie.
5. W przypadku gdy Fotowydrukimalik prześle rzecz pozbawioną wad w ramach reklamacji, ma prawo żądać od Kupującego zwrotu towaru który jest wadliwy.
6. Tapety lub naklejki zerwane ze ściany lub innych elementów aplikacyjnych nie podlegają reklamacji. Przed montażem zakupionego produktu należy dokładnie sprawdzić wszystkie jego parametry oraz zgodność z zamówieniem (wymiary, ilość brytów, dopasowanie brytów, laminat, jakość grafiki). Wszelkie niezgodności należy zgłosić przed wykonaniem montażu. W przypadku gdy montaż fototapety, naklejki czy plakatu zostanie rozpoczęty lub wykonany, możliwość reklamacji wad, które powinny być wykryte przed pracami monterskimi nie przysługuje. Używanie towaru w sposób inny niż podają instrukcje producenta skutkuje brakiem możliwości reklamacji. Wszelkie instrukcje producenta dostępne są pod adresem http://fotowydrukimalik.pl/poradniki/
7. Jeżeli dostarczona paczka posiada widoczne uszkodzenia lub brakuje oznaczeń firmowych i istnieje uzasadnione przypuszczenie, że wyrób został uszkodzony należy ten fakt zgłosić kurierowi w trakcie dostawy i spisać protokół szkody w jego obecności. W uzasadnionych przypadkach należy odmówić przyjęcia takiej przesyłki oraz niezwłocznie skontaktować się z firmą Fotowydrukimalik drogą mailową fotowydruki@fotomalik.pl lub telefonicznie pod nr 62/767 22 75
8. O wadach ukrytych należy niezwłocznie poinformować Fotowydrukimalik.
9. Nie właściwy wybór rodzaju materiałów do druku nie jest podstawą reklamacyjną
więcej opinii